25. juni 2010

Selvforkælelse

Jeg er stor tilhænger af, at man skal gøre noget hver eneste dag, der gør en glad. Og hvad det så er, er egentligt ligemeget, det er mere det at lytte til sig selv og hvad man har lyst til. I dag har jeg lavet lækker lækker mad til mig selv.

Jeg lavede en masse små tapasretter kun til mig, og det var bare lækkert. Det bedste var grillet gedeost og bagte dadler med skinke. To lækkerbidskner, jeg helt sikkert skal gentage.
Jeg spiste ude på altanen i et dejligt solskin i mit eget gode selskab. Og nu afslutter jeg dagens måltid med danske jordbær.

Agurk, gulerødder, en bagt tomat med tomat, feta, hvidløg og basilikum og stykker af en PrimaDonna ost

Melon med skinke, bagte dadler med skinke og bagt gedeost

Humus med krydderurter

De danske jordbær

Ingen kommentarer:

Send en kommentar