15. juni 2010

Nogen fik hagl - andre fik sol

Det er godt med de sociale medier på Internettet. Havde jeg ikke haft Facebook og blogs, ville jeg ikke vide, at København blev ramt af ekstremt haglvejr i dag. Kathrine fortæller fint om sin oplevelse her med dagens haglvejr. Jeg tilbragte dagen i Høje Tåstrup og udover et par tunge dråber på vej hjem fra Hovedbanen, oplevede jeg ikke noget til dagens regn.

Og sådan her så det ud ved Christianshavns Vold sent på eftermiddagen.


Blå himmel og solskin

2 kommentarer:

  1. Jeg har befundet mig på vestegnen hele dagen, og mellem fire og fem blev der åbnet for den store hane.
    For det stod ned i tykke stråler, så kraftige at de kunne høres bag den lukkede rude.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en voldsom omgang regn du oplevede.

    Så er det godt med sådan en fin solskinsdag som i dag.

    SvarSlet