1. juni 2010

Et lille jubilæum

I dag er det 3 år siden, jeg startede på mit arbejde. Og hvilke 3 år! Jeg har været igennem en stor udvikling både fagligt, personligt og rent opgavemæssigt.

Sidste sommer fik jeg lov til at arbejde halv tid med nogle nye opgaver og halv tid med mine gamle opgaver, og det har skabt en balance i mit arbejde, som jeg virkelig havde savnet tidligere. Og i dag kan jeg endelig sige, at jeg er glad for mit arbejde og også glad for at gå på arbejde.

Den første lange tid på mit arbejde var en svær omgang. Alle opgaver jeg fik var forskellige. Ofte var der er et politisk eller principielt spørgsmål, der skulle afklares, og det kunne kun ske ved at spørge de gamle kolleger. Så bare det at besvare et simpelt spørgsmål kunne tage lang tid. Og pludselig i løbet af sidste efterår følte jeg, at nu var jeg endelig blevet selvkørende. Og nu kommer de erfarne kolleger og diskuterer forskellige sager og problemstillinger med, se det er en dejlig følelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar