7. juni 2010

Birkehytten

I lørdags var jeg på Mungo Park, hvor jeg så stykket Birkehytten.

Jeg vil ikke skrive så meget om handlingen, da den var meget uforudsigelig og overraskende, og jeg vil ikke ødelægge fornøjelsen for nogen. Men tre naturelskere mødes i en birkehytte, også starter løjerne med konflikter mellem de tre personer og hunden Biffer.

Billedet er fra www.mungopark.dk

Skuespillerne gjorde et fantastisk stykke arbejde. De var virkelige underholdende og levede sig ind i deres roller og karakterer. Stykket er krydret med sørgelige sange, og ja måske var sangene sørgelige, men skuespillerne leverende sangene med sådan en indlevelse, at det blev meget morsomt.

Jeg gik storgrinende hjem fra Mungo Park. Birkehytten er et sjovt stykke, der løftede humøret mange grader.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar