19. maj 2010

Posten kom forbi

I går kom posten forbi med min længe ventede pakke fra HM. Jeg bestilte tingene engang i marts, så det var spændende at se, hvad jeg egentligt havde bestilt, og om det nu levede op til forventninger. Her er noget af det, som jeg havde bestilt:

Denne tunika er så fin og dejlig let, og den glæder jeg mig til at bruge. Den er så tilpas lang, at jeg kan bruge den med bare ben. Også er der lommer i siden, og det er en fin lille detalje.






De her sandaler faldt jeg for med det samme, da jeg så dem i kataloget. Jeg har en del klip-klappere fra HM, så det var fint med lidt fornyelse i skosamlingen.







Denne taske eller net, som den også kan kaldes, er helt perfekt til biblioteksbøger, 2 liter mælk og en pose æbler, eller til badetøj og andet strandudstyr.







Lidt nye smykker blev det også til. 7 ringe i blandet stil og størrelse. Jeg havde bestilt en størrelse S, men der er en del af ringene som er for store, og det er lidt ærgerligt.

2 kommentarer:

  1. Nøj nogle fine sager, er helt forelsket i sandalerne og tunika'en - rigtig sommerligt! :)

    SvarSlet
  2. Tak Trine, jeg glæder mig også til at tage tunikaen i brug.

    SvarSlet