24. maj 2010

Nyt fra den grønne verden

I mit grønne hjørne sker der ting og sager.

Jeg købte to tomatplanter for et par uger siden. Og nu er det endelig blevet vejr til, de kunne komme ud på altanen og stå. Jeg er meget spændt på, om der kommer tomater til sommer, men blomsterne tyder da godt.
Tomatplanterne


Tomatblomster

Jeg såede mynte for anden gang for et par uger siden, og denne gang havde jeg held med frøene. Der er kommet nogle små spirer op. Og faktisk er der flere små spirer på vej op.

Små myntespirer

Og de krydderurter jeg såede for flere uger siden har det fortsat godt, altså lige bortset fra persillen, der hænger noget med næbbet.
Citrongræs, timian og basilikum, der snart skal plantes ud

Jeg nyder virkelig at gå og nusse med mine planter. Det er så dejligt, når de vokser, men til gengæld føles det lidt skidt, når de ikke rigtig trives. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar