2. oktober 2009

COVER

Jeg har læst mange forskellige kvindeblade gennem mit liv. Ja, jeg ved ikke, hvad jeg skal kalde dem, for dameblade forbinder jeg med Hjemmet, og dem læser jeg kun hos min mor. Og det er jo blade til kvinder, jeg vil skrive om.

Jeg har været vidt omkring. Jeg startede med at læse Alt for Damerne, da jeg var ca. 21, men jeg var ikke det rette segment

Så kom Woman til verdenen. Og det blad læste jeg lige indtil, de begyndte at gentage deres artikler. Bladet havde lidt af det hele på en uforpligtigende måde.

Efter Woman shoppede jeg lidt rundt, og kunne ikke finde ud af, hvad jeg skulle læse. Jeg prøvede Sirene, Bazar, EuroWoman og Elle, men det var ikke det rigtige for mig. Enten var indholdet for tøset, eller også handlede det hele om mode.

Så en dag stødte jeg på Cover, og det var en positiv oplevelse. Her var spændende artikler, der åbnede mine øjne, mode der faldt i min smag, gode skønhedstips.

I dag har jeg igen købt Cover, og jeg er ikke skuffet. Indtil videre har jeg fået sat tankerne i sving over en række citater fra kvinder om kvinder med børn og karriere. Tanker, der er relevant for det liv, jeg forhåbentligt kommer til at leve i en overskuelig fremtid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar