27. august 2009

Fritid

Jeg har gået og tænkt meget over, hvad jeg egentligt vil bruge min fritid på. Ofte så kommer jeg hjem fra arbejde, så sætter jeg mig i sofaen og tænder for computeren og bruger et par timer på at surfe rundt på internettet. Så er der aftensmad med enten madlavning eller opvask, lidt snak med min kæreste også gik den dag stort set gået. 

Jeg føler ofte, at jeg spilder mit liv på den måde. Jeg må da have noget mere at gå op i. Så jeg har besluttet, at jeg ikke skal surfe formålløst rundt på internettet bare for at få tiden til at gå. Også ville jeg sikkert også få mere tid til at redigere billeder, lave fotobøger og skrive indlæg her, så min prioritering skal ændres. 

Jeg ville ønske, at jeg var lidt bedre til at bruge de kreative evner, som jeg egentligt har. Tidligere har jeg både tegnet, malet, strikket, syet og meget mere. Jeg går bare altid i stå, når jeg kaster mig over sådan kreative sysler. Det eneste jeg gennemfører er madlavning, men jeg er til gengæld også stærk til.

Nå, jeg kom vidt omkring emnet fritid, men nu vil jeg slukke computeren og lave lidt praktiske hjemmeopgaver, som fritiden vel også skal bruges til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar