24. juli 2009

Sommerferie

Endelig oprandt dagen, hvor jeg fik sommerferie :)

Især sidste uge var meget lang på arbejde, da der var meget stille. I denne uge har jeg arbejdet meget koncentreret på at blive færdig med nogle forskellige opgaver, så nu kan jeg holde ferie med god samvittighed

Her er nogle af de ting, som jeg skal i ferien eller som jeg håber, jeg skal:

Ferie med min kæreste til Maderia
Fejre min 30 års fødselsdag
Mødes med mange af mine veninder til brunch, sommerbio og æbleskiver
Dikke dikke min lille nevø og se hans nye hjem
Drikke kold hvidvin på altanen
Læse tykke bøger
Bade ved Amager Strand
Besøge mit barndomshjem
På kanalrundfart
På morgenfototur rundt i København
Afprøve havnebadet
Løbe nogle ture

Og i dag starter jeg med hvidvinen på altanen :)

God sommer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar