21. juni 2009

Det første indlæg

Så oprandt dagen, hvor jeg endelig fik oprettet en blog. Jeg har tænkt på det et stykke tid, og efter kraftig inspiration fra et par veninder, så blev jeg overbevist om, at jeg skal prøve at blogge.

Og hvad vil jeg så med min blog?
  • I første omgang tænkte jeg at bruge bloggen som en dagbog over nogle af de tanker og overvejelser, jeg går rundt med.

  • Senere tænkte jeg, at den kan bruges til at reflektere over mine oplevelser og indtryk af, hvad der dels sker i mit liv og i verdenen.

  • Og til sidst men sidst så vil jeg dele min succeser i mit køkken med omverdenen og de seneste oplevelser jeg har haft i bøgernes verden med jer.
Så alt i alt bliver min blog vist et sammensurium af, hvad jeg oplever.

Og nu er jeg i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar